A PortAventura World creiem que un món més sostenible és possible,

i tots hi podem contribuir aportant idees i modificant hàbits que millorin el nostre entorn.

Després de l’èxit de la primera edició, novament posem en marxa el nostre concurs escolar per escoltar les vostres propostes.

Són els petits gestos els que inicien grans canvis!

Només és necessari tenir una bona idea, el vostre treball en equip i una bona dosi d’il·lusió per dur a terme projectes que facin el vostre món més sostenible.

A la primera edició del concurs, més de 13.000 alumnes es van sumar al repte: vam rebre més de 230 propostes!

Amb el II concurs escolar Fes el teu món més sostenible volem continuar
incentivant que alumnes de 5è i 6è de Primària i 1r i 2n de l’ESO, de tot el territori nacional, prengueu consciència i actueu per un desenvolupament sostenible, real i possible, a la vostra escola i entorn més pròxim. Els alumnes, guiats pels vostres professors, desenvolupareu projectes per donar resposta a un dels 5 reptes mediambientals proposats:

ELS REPTES

EnergIES renovables

Residu Zero

CaNVI climÀtic

BiodiversiTAT

DEIXALLES
AL MAR

Si sumem un petit gest al vostre centre educatiu, com reduir la despesa energètica o els residus o fomentar els desplaçaments no contaminants, als petits gestos de la resta de centres d’Espanya.

El món experimentarà un gran canvi!

Construïm entre tots un futur millor, us apunteu al repte?

Dates claus del concurs

Inscripció al concurs
A partir del:
2/10/2023
EnvIAMENT de TREBALLS
fins al:
5/04/2024
(data ampliada)
DECISIÓ DEL JURAT I COMUNICACIÓ ALS GUANYADORS
A partir del:
LLIURAMENT DE PREMIS
Maig 2024
Cap de setmana Jornada professors a PortAventura World

El 100% dels professors enquestats a la primera edició del concurs considera que:

Permet treballar els ODS de manera amena.

Contribueix a prendre consciència i modificar
hàbits sobre com millorar el nostre entorn.

Promou actituds que
afavoreixen un futur més
sostenible per al nostre
planeta.

I tots ho recomanen i volen tornar a participar-hi!

Vols que el teu centre educatiu participi?

Descarrega el fullet informatiu per conèixer tots els detalls i inscriu a la teva classe.

Ets docent i ja has inscrit a la teva classe en el concurs?

Anima el teu alumnat a participar.

Descarrega la guia del docent per acompanyar fàcilment el teu alumnat en aquesta aventura, així com la fitxa i el formulari de participació que haureu d’enviar per participar.

GuIa del docent

FiTXa de participació