A PortAventura World creiem que un món més sostenible és possible,

i tots hi podem contribuir aportant idees i modificant hàbits que millorin el nostre entorn.

Després de l’èxit de la primera edició, posem de nou en marxa el nostre concurs escolar per escoltar les vostres propostes.

Són els petits gestos els que inicien grans canvis!

Només cal una bona idea, el vostre treball en equip i una bona dosi d’il·lusió per dur a terme projectes que facin el vostre món més sostenible.

Després de l’èxit de les dues primeres edicions, tornem a posar el nostre concurs escolar per escoltar les vostres propostes.

Amb el III concurs escolar Fes el teu món més sostenible volem continuar incentivant que alumnes de 5è i 6è de Primària i 1r i 2n de l’ESO de tot el territori nacional en preneu consciència i actueu per un desenvolupament sostenible, real i possible a la vostra escola i entorn més proper. Els alumnes, guiats pels vostres professors, desenvolupareu projectes per donar resposta a un dels 5 reptes mediambientals proposats:

ELS REPTES

Energies renovables

Residus zero

Canvi climàtic

Biodiversitat

Residus marins

Si sumem un petit gest al vostre centre educatiu, com ara reduir la despesa energètica, reduir els residus o fomentar els desplaçaments no contaminants, als petits gestos de la resta de centres d’Espanya.

El món experimentarà un gran canvi!

Us apunteu al moviment #HTMMS per construir entre tots un futur millor? Podreu compartir el vostre progrés en el concurs a través de les xarxes utilitzant el hashtag!

Dates claus del concurs

Joves Units al Repte

Centres Educatius

Iniciatives Sostenibles

0

El 100% dels professors enquestats a les edicions prèvies del concurs considera que:

Permet treballar els ODS de manera amena.

Contribueix a prendre
consciència i modificar
hàbits sobre com millorar el nostre entorn.

Promou actituds que
afavoreixen un futur més
sostenible per al nostre
planeta.

I tots ho recomanen i volen tornar a participar-hi!

Vols que el teu centre educatiu hi participi?

Descarrega el full informatiu per conèixer tots els detalls i inscriu a la teva classe.

Ets docent i ja has inscrit la teva classe al concurs?

Anima el teu alumnat a participar-hi.

Descarrega la guia del docent per acompanyar fàcilment el teu alumnat en aquesta aventura, així com el pas a pas amb informació clau i el formulari de participació que haureu d’enviar per participar-hi.

Guia del docent

pas a pas